sobota, 26 marca 2011

ducati



Ducati Monster 1100 Evo – nowa wersja ma bogatsze wyposażenie i wzmocniony silnik. Ducati Monster 1100 Evo zadebiutował podczas motocyklowych targów EICMA w Mediolanie. Motocykl wyposażony jest silnik o pojemności 1078 ccm, który dostarcza 100 KM przy 7500 obr./min. i 103 Nm przy 6000 obr./min. Konstruktorzy deklarują, że Monster 1100 Evo waży zaledwie 169 kilogramów. Oznacza to, że maszyna pozostała najlżejsza w swojej klasie.



Ducati Diavel - na wystawie w Mediolanie Ducati zaprezentowało model Diavel. Motocykl doskonale wygląda i jest jedną z najszybszych maszyn na ziemi. Od 0 do 100 km/h przyśpiesza w zaledwie 2,5 sekundy! Jednoślad otrzymał najlepsze z możliwych komponentów. Wyposażenie standardowe obejmuje ABS i kontrolę trakcji z różnymi trybami pracy. Ducati Diavel Carbon waży 207 kilogramów. Do napędu motocykla posłużył dwucylindrowy silnik Ducati Testastretta 11° o pojemności 1198 ccm. Jednostka dostarcza 162 KM przy 9500 obr./min. i 127,5 Nm przy 8000 obr./min. Tylna opona to Pirelli Diablo Rosso II o szerokości 240 milimetrów. Pod nazwą Diavel Ducati będzie oferowało również ubrania, zegarki i kosmetyki, dla przyszłych fanów modelu.



Ducati 848 Evo - dysponuje silnikiem Testastretta Evoluzione, który był wcześniej stosowany w modelu 848. Optymalizacja jednostki napędowej przyniosła dodatkowe 6 KM. Silnik rozwija łącznie 140 KM przy 10 500 obr./min. oraz 99 Nm przy 9800 obr./min. Motocykl waży zaledwie 168 kilogramów.
Ducati poinformowało, że to najmocniejszy seryjnie produkowany supersportowy motocykl w historii marki. Z pomiarów przeprowadzonych przez Ducati wynika, że na niskich obrotach silnik pracuje bardziej efektywnie od serca BMW S1000RR ? uważanego przez wielu za najdoskonalszy motocykl sportowy. Ducati 848 Evo będzie oferowane w tradycyjnym dla marki czerwonym kolorze lub w modnym czarnym macie.



Ducati Monster 796 - nowy model wyposażony jest w dwucylindrowy, chłodzony powietrzem i olejem silnik o pojemności 803 ccm, który zaadaptowano z motocykla Ducati Hypermotard 796. Jednostka napędowa generuje 87 KM oraz 80 Nm, a waga motocykla to 167 kilogramów.
W celu zwiększenia komfortu jazdy siedzenie kierowcy zostało obniżone o 10 milimetrów. Jednocześnie manetki podniesiono o 20 milimetrów. Bardziej wyprostowaną pozycję szczególnie docenią osoby pokonujące dłuższe trasy.  Ducati Monster 796 spełnia normę emisji Euro 3 i może zostać wyposażony w ABS. Sprzedaż nowego Monstera rozpocznie się w maju.



Ducati Multistrada 1200
Ducati Multistrada 1200 – Ducati zaprezentowało jeden z najbardziej wyczekiwanych motocykli 2010 roku model o nazwie MULTISTRADA 1200. Ducati wierne pierwotnej koncepcji, która łączy technologię motocykla sportowego z komfortem i uniwersalnością, poszerza swoją gamę modelową motocykli o zupełnie nową Multistradę 1200, zaprojektowaną tak aby sprostować oczekiwaniom wszystkich motocyklistów. Projektantom nowej Multistrady 1200 udało się stworzyć motocykl o sportowych osiągach i zupełnie nowym wyglądzie, utrzymanym w wyjątkowym stylu Ducati. Przy projektowaniu motocykla duży nacisk położono także na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Ducati jak wiadomo wykorzystuje do budowy swych pojazdów technologię z motocykli sportowych startujących w Moto GP i WSBK. Multistrada 1200 jest napędzana pochodzącym z wygrywającego tytuł Mistrza Świata modelu 1198, silnikiem Testastretta.
01-mts-1200-abs 03-mts-1200-abs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz